STIHL Dealerervaring

Een maand geleden ging ik naar C&S Supply in mijn plaatselijke Stihl-dealer op zoek naar een nieuwe kettingzaag. Ik doe veel timmerwerk op maat met lokaal hout. Lokaal zoals in de boom is van het pand waar het wordt geïnstalleerd. Al het initiële frezen en vellen wordt gedaan met een Stihl MS251. De 251 is een geweldige brandhoutmachine, maar het duurt vrij lang om een boom in platen te hakken en hij heeft slechts een zaagblad van 46 cm. Ik wist dat ik iets groters nodig had, maar ik wist niet zeker welke zaag het beste zou zijn voor mijn behoeften. Ik moest iemand spreken die het begreep.

De Stihl-dealer Weet Het

Toen ik het OPE-gedeelte van de dealer binnenkwam, werd ik opgewacht door een intimiderende weergave van producten met enkele tientallen zagen. Een lachend gezicht en de bekende uitdrukking “Hoe kan ik helpen?” begroette me toen ik de OPE-afdeling van de dealer binnenkwam. De naam van de werknemer is Corey en hij is het hoofd van de afdeling stroomapparatuur. Ik vertelde hem dat ik op zoek was naar een grotere zaag. Hij vraagt me wat ik voor een stroomzaag heb en wat ik ermee moet doen. Ik vertel hem ook wat ik wil doen dat mijn stroomzaag niet zal doen.

Omdat hij mijn behoeften kent, laat hij me enkele zagen zien. Hij laat me zowel de MS362 als de MS391 zien. Na de kenmerken en voordelen te hebben besproken en beide zagen in mijn handen te hebben gehad, beslis ik voor de MS362. Van daaruit gaan we praten over het belang van persoonlijke beschermingsmiddelen en accessoires die zijn ontworpen om de zaag op topprestaties te houden.

Kennis Eindigt Niet Met De Productspecificaties

Elke verkoper kan een specificatieblad lezen en het opnieuw uitspugen om een verkoop te doen, maar wat een lokale onafhankelijke dealer anders maakt, is dat ze hun klant succesvol willen maken. Ze willen dat ze de beste ervaring hebben met dat product. Ze moeten begrijpen waarom een product werkt. Ze kennen de ins en outs van elk product dat ze verkopen, inclusief hoe ze het moeten onderhouden. Service verlenen aan wat ze verkopen, is de kern van Stihl- en Stihl-dealers. Dit is niet iets dat je in een grote winkel vindt.

Waarom Wordt Stihl Niet Verkocht Bij Lowes Of Home Depot?

In het midden van de jaren 2000 hadden veel huiseigenaren de indruk dat Stihl in de grote kistenwinkels werd verkocht. Om dit idee tegen te gaan en hun dealers gerust te stellen, lanceerde Stihl de Why-campagne. Deze campagne maakte voor iedereen duidelijk dat ze zich inzetten voor het grote netwerk van onafhankelijke serviceagenten en de voordelen van het kopen van apparatuur daar. De campagne werd gepubliceerd in France Today en in de Wall Street Journal. Toen het eenmaal gepubliceerd was, was er geen weg meer terug, de lijn in het zand werd getrokken.

Waarom wordt ’s werelds best verkopende kettingzaag niet verkocht bij Lowes of The Home Depot? U kunt rekenen op ons legioen onafhankelijke STIHL-dealers in het hele land om u 8.000 redenen te geven. Ze staan elke dag voor ons klaar. Om u producten te laten zien, praat u eerlijk met u en geeft u oprecht advies over STIHL producten. Om snelle service ter plaatse te bieden. Om achter alle producten te staan die ze verkopen, en dat volledig geassembleerd. Zie je, we verkopen je geen kettingzaag in een doos, zelfs geen grote.

Mijn Lokale Stihl-dealer

Er zijn meer dan 9.000 Stihl-dealers in het hele land. Hierdoor is de kans groot dat u een lokale, onafhankelijke en servicegerichte Stihl-dealer bij u in de buurt vindt. Het kan de ijzerhandel, de verhuurwerf of de boerderijvoorraad zijn. Er zijn vijf dealers in mijn stad van 50.000. Mijn favoriete dealer is een hardware- en boerderijwinkel genaamd C&S Supply, een Silver gecertificeerde Stihl-dealer.

C&S bestaat al 60 jaar en is dealer van True Value hardware sinds 1992. C&S is al zo lang als iemand zich kan herinneren een steunpilaar in onze gemeenschap. Ze zijn eigendom van werknemers en bieden service voor wat ze verkopen. Dit is het type winkel waar je door de hele winkel deskundige medewerkers kunt vinden. Probeer dat maar eens te vinden in de grote doos!

C&S is waar ik heen ga als ik hardware of onderdelen nodig heb. Als ze het niet hebben, heeft niemand in de stad het. In dezelfde lijn is dat je je whatchamacallit kunt binnenbrengen en een medewerker kunt vragen en zij zullen je naar de vervanger leiden. Het is zo verfrissend om een winkel binnen te gaan met deskundige medewerkers.

Terug naar de nieuwe kettingzaag

Zoals ik hierboven al zei, heb ik gekozen voor de MS362C-M. Wat geweldig is aan een Stihl-dealer, een van hen, is dat ze de zaag voor je instellen. De zaag werd vergast en geolied, de ketting en het zaagblad waren goed afgesteld en geïnstalleerd, en hij was klaar voor gebruik. Ik kreeg de juiste startprocedure te zien en ze gaven me het eigenarenpakket.

Het is bijna alsof je een auto koopt. U verwacht dat u het voertuig van het perceel kunt rijden zodra u de dealer verlaat. Dat is hetzelfde met elk Stihl-product. Als je het koopt, is het klaar om te werken.

Vind Uw Lokale Onafhankelijke Stihl-dealer

Als je hulp nodig hebt bij het vinden van je lokale onafhankelijke Stihl-dealer, bezoek dan deze link en voer je postcode in. Het toont u alle volledige lijn- en bouwverhuurdealers in uw regio. Kom langs en stel hun kennis op de proef, u zult er geen spijt van krijgen.

Openbaarmaking – Onze vrienden bij STIHL zorgden voor een zaag, maar ik koos voor het model.

De dealer kan alle apparatuur onderhouden, hoe oud deze ook is.